Dacă primești înștiințare pe telefon "S-a atins limita de utilizare a datelor. Ați utilizat luna aceasta 10 GB din datele mobile" - înseamnă că ai setat-o personal din telefon. În dependență de setările pe care le-ai făcut, telefonul te informează că ai atins limita și poate bloca accesul la internet chiar dacă ai GB disponibili din abonament. În acest caz, pentru a avea din nou acces la internet mobil, trebuie să resetezi limita contorului internet sau poți dezactiva de tot limitarea datelor mobile din setările telefonului. Doar așa vei debloca și vei redeschide accesul la internet mobil .
Petru activarea limitei de consum internet mobil, schimbarea cantității de GB sau anularea ei, accesează pe telefon: Setări >> Rețea mobilă sau Conexiuni >> Utilizare date >> Limita de utilizare a datelor.
Setează limita Zilnică sau Lunară. Activează opțiunea care doar te notifică când atingi limita de trafic sau setează telefonul să afișeze pe ecran notificarea și să blocheze imediat accesul la internet mobil. Tot aici poți indica când este ziua de facturare pentru numărul tău. În așa fel, în ziua când primești traficul din abonament, contorul se va reseta și va începe să numere de la zero GB-ii consumați.
Pe un telefon Android poți face următoarele setări:
- Limita zilnică de date mobile
- Limita lunară de date mobile
- Ziua de facturare cînd primești traficul din abonament
- Notificare când atingi limita de trafic, sau:
- Notificare + telefonul să blocheze accesul la internet mobil
Vezi: Setarea manuală a parametrilor internet pe Android sau iOS.
Pentru alte întrebări legate de serviciul internet mobil, consultă secțiunea orange ajutor internet pe telefon mobil.