Dacă pierzi cartela SIM sau este nefuncțională din cauza unui defect, acest incident nu oprește includerea abonamentului lunar. Trebuie să faci următoarele:
-
Apelează Serviciul Clienți pentru a bloca utilizarea cartelei SIM de către persoane străine. Blocarea SIM-lui în caz de furt, pierdere sau defect nu opreşte includerea lunară a abonamentului și facturarea lui.
-
Vino într-unul din magazinele Orange pentru a restabili cartela SIM, având cu sine un act de identitate valabil: Buletinul de identitate, paşaportul moldovenesc sau permisul de conducere.
-
Dacă hotărăști să restabilești cartela SIM și să reîncepi utilizarea abonamentului peste câteva luni, cere suspendarea temporară a abonamentului lunar.
În cazul abonamentului lunar, cartela SIM o poate restabili doar titularul contractului sau persoana căreia titularul i-a lăsat procură notarială pentru seviciile Orange. Doar cartela SIM PrePay o poate restabili utilizatorul în baza unor dovezi, răspuns corect la întrebări legate de numărul pierdut.
Restabilirea cartelei SIM este gratuită dacă:
- O prezinţi la magazin ca fiind defectă.
- Ai cartelă SIM de format vechi şi o schimbi pe - SIM format nou.
Se achită 20 lei pentru restabilirea SIM:
- Dacă ai pierdut cartela SIM.
- Dacă ai blocat codul PIN/PUK definitiv.
Preţuri şi tarife Internet Acum
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.