Stimate client,

În acest moment este posibil să întâmpini dificultăți în activarea serviciilor mobile.

Echipele noastre tehnice sunt deja mobilizate și lucrează intens pentru remedierea situației. Depunem toate eforturile necesare pentru a restabili funcționarea normală cât mai curând posibil.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe și îți mulțumim pentru înțelegere.

  Înapoi

Ce este expertiza independentă

Expertiza independentă - este verificarea funcţionării dispozitivului tău, de către un expert din acest domeniu, în conformitate cu prevederile legii privind protecţia consumatorului.

  • Compania care se ocupă de expertiză - activează absolut independent şi dezinteresat.
  • Expertul verifică starea tehnică a dispozitivului şi cauza din care nu funcţionează corespunzător.
  • În cazul Companiei Orange Moldova, Expertiza Independentă este făcută de către Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova, MD-2012, Chişinău, str. Maria Cebotari 8.

Expertiza Independentă o poţi iniţia: 

  1. De sine stătător, contactând experții CCI a RM la numărul de tel. 022 238781, 022 238432 sau la adresa de e-mail expertiza@chamber.md

  2. Adresându-te companiei Orange pentru iniţierea procedurii

În cazul în care Expertiza Independentă confirmă lipsa defectului declarat de către tine, sau, faptul că disfuncţionalitatea dispozitivului a apărut în urma utilizării lui incorecte, cheltuielile expertizei (1500 lei) le achită utilizatorul dispozitivului care s-a adresat pentru expertiză.


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?