Blochează utilizarea cartelei SIM
Dacă pierzi telefonul, cartela SIM Orange, apelează Suport clienți pentru a cere blocarea cartelei SIM. Blocarea cartelei pierdute, furate, nu oprește includerea abonamentului lunar, a plății pentru abonament. Dacă numărul tău este scris pe numele unei companii, apelează Suport clienți pentru Persoane Juridice.
Dacă pierzi cartela SIM când te afli peste hotare, pentru a cere blocarea ei, scrie-ne pe chat >> Transfer către consultant. Legătura cu consultantul este disponibilă de luni până sâmbătă, între orele 9.00 - 18.00. Vei fi rugat să răspunzi la câteva întrebări de identificare pentru a bloca cartela pierdută. Pentru restabilirea ei, este necesar să vizitezi un magazin Orange sau dacă telefonul îți permite și ai creat cont Orange, poți activa cartela eSIM de la distanță, de sine stătător.
Restabilește cartela SIM
Restabilirea cartelei pierdute se face contra plată, 20 MDL. Numerele de telefon salvate pe SIM-ul pierdut nu pot fi restabilite pe cartela SIM nouă. Informaţia a fost pierdută odată cu pierderea cartelei SIM.
Pentu a restabili cartela SIM/eSIM și a continua să utilizezi serviciile mobile, vino într-unul din magazinele Orange având cu sine actul de identitate. Doar titularul contractului sau utilizatorul cu procură notarială poate restabili cartela SIM pentru un număr cu abonament lunar.
Cartela SIM PrePay poate fi restabilită de către utilizator. Condiția de bază este să răspundă corect la întrebări legate de utilizarea numărului pierdut.
Persoanele juridice, care au numărul înregistrat pe numele unei companii, prezintă actul de identitate și procura, sau permisiunea companiei, în formă scrisă, de a restabili cartela SIM.
Dacă dorești să recuperezi telefonul pierdut, adresează-te la sectorul de poliţie. Va fi necesar să depui o cerere cu solicitarea de investigare, căutare a telefonului pierdut.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.