Dacă ești utilizatorul unui număr cu abonament lunar, care este scris pe numele altei persoane fizice, ai dreptul să:
- Achiţi serviciile
- Activezi opțiuni adiționale, în afara abonamentului
- Dezactivezi opţiuni adiționale
- Schimbi abonamentul lunar
- Suspenzi temporar abonamentul lunar sau să îl reconectezi din suspendare temporară
Dacă vrei să activezi sau anulezi opțiunile pe care le-ai activat înafara abonamentului, apelează codul scurt *100# sau utilizează aplicația My Orange .
Utilizatorul nu poate:
- Să procure dispozitive
- Să ceară descifrarea numerelor apelate
- Să rezilieze contractul încheiat cu Orange
- Să restabilească cartela SIM pierdută sau defectă
Pentru a fi în drept să faci orice schimbare dorești, este necesar să transferi numărul mobil pe numele tău, să faci schimb de titular. Pentru aceasta, vino împreună cu titularul, într-unul din magazinele Orange, prezentând fiecare actul de identitate.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.