Înapoi

Dacă nu am primit factura lunară

 

Dacă nu ai primit factura lunară la domiciliu sau la adresa de e-mail, o poţi vedea la orice oră:

 

  1. În aplicația My Orange dacă ești persoană fizică

  2. Pe pagina https://my.orange.md dacă ești reprezentantul unei companii, persoane juridice.

  3. Intră pe chat cu Djingo >> Starea contului >> Factura lunară.

 

De asemenea, poți verifica starea contului apelând numărul *133#. Dacă te-ai abonat să primești factura lunară la adresa de e-mail, verifică dacă în ziua facturării serviciilor și expedierii documentului aveai suficient spațiu să o primești în poștă, în mapa "primite" nu - "spam".

 

Vezi articolul: Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail

Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.

  Verifica starea contului in detalii, pentru numarul tau Orange, pe pagina my.orange.md

Te-a ajutat acest raspuns?