Achitarea pe un număr greșit poate fi o scăpare a clientului sau a consultantului care primește plata. Dacă consultantul greșește numărul de telefon, el este responsabil să facă corectarea plății. Dacă clientul face greșeala, va trebui să solicite personal corectarea plății, în primele 14 zile de la achitare.
Dacă ai greșit numărul de telefon pentru care doreai să achiți, va trebui să faci următoarele:
-
Dacă ai achitat la un terminal, în special, dacă ai pus banii pe un număr din rețeaua altui operator mobil, portat, inexistent, telefonează imediat serviciul de suport al terminalului de plată. Numărul de contact este indicat pe bonul de plată sau pe ecranul terminalului. Compania de plată te va ajuta în soluționarea achitării greșite.
Terminal
|
Număr de contact:
|
Paymaster RunPay Netto-Pro |
022 855888, 060090302 |
MMPS |
022 813030 |
QiWi, Corelprint SRL |
022 844300, 022 844301 |
Paynet Services SRL |
022 885808, 022 885809, 078999998, 068425125 |
BPAY SRL |
022 837155 |
-
Dacă ai achitat pe o altă cale decât la terminal, mergi la magazin pentru a scrie cererea de corectare a plății. Pentru cererea dată trebuie să prezinți dovada plății (bonul) și atul tău de identitate. Dacă nu ai păstrat dovada plății adresează-te punctului unde ai achitat: la magazin, poștă sau deținătorul terminalului. Consultantul din magazin va verifica plata greșită și în cazul altor detalii legate de numărul pe care au ajuns banii, te va informa dacă sunt necesare și alte acțiuni.
-
Dacă nu poți să te apropii la magazin, expediază fotografiate: cererea completată și semnată, copia actului de identitate și a dovezii de plată către orange@orange.md, persoanele juridice către corporate@orange.md. Dacă nu ai păstrat dovada plății adresează-te punctului unde ai achitat: la magazin, poștă sau deținătorul terminalului. La recepţionarea cererii, reprezentantul companiei Orange va efectua verificările şi corectarea plăţii. În cazul unor neclarităţi, vei fi contactat de către angajatul care procesează cererea.
Dovada plății poate fi:
- bonul de plată sau
- link-ul către bonul de plată virtual
- extrasul de pe cardul bancar printat de bancomat
- SMS cu confirmarea plăţii
- extras de la bancă
- etc.
Poți solicita corectarea plății făcută la terminale de plată, magazine, poștă sau cu cardul bancar dar nu este posibilă corectarea plății făcută cu cartele de reîncărcare sau serviciul transfer credit.
Dacă ceri corectarea plății pentru un număr PrePay, suma alocată în baza corectării nu poate schimba perioada activă și pasivă a numărului tău, rambursa creditul de rezervă sau aloca o ofertă în baza acestei reîncărcări.
Dacă banii achitați greșit ajung pe un număr cu abonament lunar, poți recupera toată suma, dacă însă ajung pe un număr PrePay, recuperezi doar suma salvată, neconsumată.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.