Când ești în Roaming, conectat la o rețea internațională, verifică starea contului:
-
Apelând gratuit *133#. Pentru a vedea mai multe detalii, răspunde cu cifra "1" la mesajul afișat pe ecranul telefonului.
-
În aplicaţia My Orange
-
Intră pe chat cu Djingo >> Starea Contului
-
Vezi detalii pe pagina https://my.orange.md de pe laptop, PC
Dacă ești peste hotare, însă nu te poți conecta la Roaming:
Restartează telefonul mobil pentru a exclude erori de conexiune. Găsește o rețea wifi pentru a ne scrie pe chat. În fereastra de chat deschisă, alege >> Transfer către Consultant (nu alege "Roaming").
Dacă dorești să iai legătura cu serviciul clienți când ești peste hotare, apelează +373 22 977777 dacă ai un alt număr disponibil. Pe timp de noapte, în afara orelor de deservire a clenților, ne poți trimite fotografiat o cerere de activare roaming, scrisă de mână și semnată cât și copia actului de identitate către orange@orange.md sau corporate@orange.md dacă ești persoană juridică. Cererea va fi analizată și serviciul va fi activat începând cu orele de lucru ale echipei de procesare.
Vezi articolul: Am activat serviciul Roaming dar sunt peste hotare și nu funcționează