În scopul economisirii resurselor naturale ale pământului, compania Orange a stopat trimiterea facturii printate pe hârtie la adresa de domiciliu. Clienții care o primeau anterior, continuă să primească nota de plată sub forma celei prezentate în imaginea de mai jos. Actualmente, factura lunară o poți verifica oricând, de pe telefonul mobil, ușor și rapid.
Poți vedea ultima factură lunară, cât și cele anterioare pentru 12 luni, accesând:
-
Aplicația My Orange >> secțiunea Factura.
-
Pagina https://my.orange.md >> secțiunea "Mai mult" >> Factura. Tot pe my.orange.md, în secțiunea "Mai mult" >> Detalii cont, poți schimba și adresa de e-mail la care primești factura lunară. Trebuie doar să indici noua adresă de e-mail și apoi să confirmi schimbarea, accesând link-ul primit la adresa de e-mail.
-
Chat-ul cu Djingo >> Starea contului.
Dacă ești printre puținii clienți care mai primesc nota de plată la domiciliu, pentru a schimba adresa, fiind persoană fizică apelează serviciul clienţi sau trimite o cerere scrisă de mână, semnată + copia actului de identitate către orange@orange.md.
Companiile, persoane juridice, primesc factura lunară la adresa de e-mail. Pentru a schimba adresa de e-mail pot accesa https://my.orange.md >> secțiunea ”Mai mult” >> Detalii cont sau pot trimite cerere către corporate@orange.md. De asemenea, au posibilitatea să solicite activarea facturii prin postă contra cost, 20 MDL, în baza unei cereri precompletate, expediate prin email la corporate@orange.md sau depusă la magazin.
Poți, în cele din urmă, vizita un magazin Orange pentru a depune cererea de schimb de adresă, având cu sine actele necesare (buletinul de identitate etc.).
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.