Începând cu 1 ianuarie 2022, unele mijloace de plată incasează comision la achitarea abonamentului lunar. Suma comisionului este diferită, în dependenţă de furnizorul prin intermediul căruia achiţi. Se percepe zero comision dacă achiți derect, prin canalele Orange.
Plăți fără comision:
- Prin aplicația My Orange, instalată pe telefonul mobil, cu cardul bancar
- Prin aplicații de plăți digitale: Google Pay, Apple Pay
- Prin sistemul de transferuri instantanee MIA (serviciu dezvoltat de Banca Nationala a Moldovei in parteneriat cu bancile comerciale)
Cu cardul bancar, pe internet:
- https://epayments.orange.md cu cardul bancar,
- https://my.orange.md cu cardul bancar,
- sau pe pagina https://datorii.orange.md destinată achitării datoriilor cu o vechime mai mare de 3 luni, cu cardul bancar.
- În Magazinele Orange, cu bani cash sau cu cardul bancar
- La terminalele de plată din interiorul magazinelor Orange
- Prin Tichete de reîncărcare, vândute doar în magazinele Orange. Tichetele sunt asemănătoare principiului de cartele răzuibile de reîncărcare.
Se ia comision dacă achiți prin:
- Aplicația de la bancă, instalată pe telefonul mobil.
- Terminalele de plată QIWI, MMPS, Paynet, Runpay amplasate în magazinele alimentare, benzinării, farmacii.
- Cartelele de reîncărcare, răzuibile, vândute în magazinele alimentare, benzinării sau chioșcuri de presă.
- Oficiul poștal.
- Achitări prin intermediul site-ului www.ding.com sau pe teritoriul Federației Ruse.
Te îndemnăm să verifici taxele aplicate la fiecare punct de vânzare sau de suplinire a contului, înainte de a achita.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.