Cu noua ofertă Orange Diaspora păstrezi legătura cu cei dragi, oriunde te-ai afla, iar când revii în Moldova, ai același număr Orange, de parcă nici nu ai plecat.
Ia-ți un număr nou Orange Diaspora, chiar și de peste hotare, la doar 100 lei

Cumperi numărul online,
din aplicația My Orange

Gestionezi numărul din aplicație,
și reactivezi oferta când ai nevoie

Păstrezi eSIM-ul în telefon,
împreună cu SIM-ul din țara gazdă

Ai număr de Moldova,
valabil 14 luni, cu prelungire la reîncărcare

Primești minute, GB și trafic Internet în Roaming
Orange Diaspora
  • 50 GB în Moldova
  • 500 minute naționale
  • 1 GB Roaming în Europa
Dacă nu ai aplicația My Orange în telefon, descarc-o de aici:
Pentru a activa un număr nou Orange Diaspora, e necesar să ai:

Un smartphone compatibil cu tehnologia eSIM

Aplicația My Orange instalată în acest telefon

Un card bancar, cu care vei plăti online numărul Orange Diaspora

O conexiune Internet stabilă (Wi-Fi sau rețea mobilă)

Cumpără un număr nou Orange Diaspora, urmând câțiva pași:

  1. Descarcă aplicația My Orange:
  2. Alege opțiunea „Vreau un număr nou cu eSIM”, după care, pe următorul ecran, alege Continuă.
  3. Creează un Cont Orange, folosind adresa ta de email.
  4. Alege oferta „Orange Diaspora”, apoi selectează un număr Orange.
  5. Confirmă Termenii și Condițiile ofertei.
  6. Achită online, cu cardul bancar.
  7. Confirma instalarea eSIM pe telefonul tău, urmând instrucțiunile de pe ecran.
  8. Așteaptă până când se activează serviciile Orange.

Dacă ești deja client Orange, tot poți cumpăra un număr nou Orange Diaspora, urmând pașii:

  1. Deschide aplicația My Orange din telefon. Dacă nu o ai, descarcă aplicația:
  2. De pe prima pagină a aplicației alege „Vreau un număr nou cu eSIM”.
  3. Dacă nu ai un Cont Orange, urmează pașii și creează-ți unul, folosind adresa ta de email. După crearea contului, alege oferta „Orange Diaspora”.
  4. Dacă ești deja logat în Contul tău Orange, alege oferta „Orange Diaspora”.
  5. Selectează un număr Orange.
  6. Confirmă Termenii și Condițiile ofertei.
  7. Achită online, cu cardul bancar.
  8. Confirmă instalarea eSIM pe telefonul tău, urmând instrucțiunile de pe ecran.
  9. Așteaptă până când se activează serviciile Orange.
Numărul nou Orange Diaspora este valabil 14 luni din momentul activării

În primele 12 luni poți suna, trimite SMS și folosi Internetul, apoi încă 2 luni poți doar primi apeluri. De fiecare dată când reîncarci contul prelungești valabilitatea numărului.

Suma reîncărcată Suni și primești apeluri Doar primești apeluri
<100 lei 2 luni 2 luni
>=100 12 luni 2 luni
Alege una dintre metodele de reîncărcare
  • fără comision, prin aplicația My Orange sau pe www.epayments.orange.md
  • prin aplicațiile web sau mobile ale băncilor
  • în numerar, la terminalele de plată

Vezi toate modalitățile de plată disponibile aici

Cu banii din cont poți reactiva oferta pe același număr, prin aplicația My Orange, din meniul Activează opțiuni.

Serviciul Roaming

Cu Orange Diaspora ai acces la serviciul Roaming imediat la activarea numărului.

Dacă vrei să folosești serviciul Roaming cu noul număr, îți recomandăm să activezi opțiuni avantajoase în Roaming, cu minute sau Internet, din aplicația My Orange.

Condițiile de utilizare a ofertei Orange Diaspora:

  • Produsul procurat la prețul de 100 lei (cu TVA) este compus dintr-o cartelă eSIM cu număr Orange, care include un volum de servicii de 50 GB + 500 minute naționale + 1 GB Roaming în Europa, valabil pe o perioadă care cuprinde ziua activării plus 30 zile (oferta Orange Diaspora).
  • Serviciile în cadrul acestui produs sunt furnizate în conformitate cu Condițiile generale de utilizare a serviciului Orange PrePay și lista de prețuri pentru oferta Orange Diaspora, în caz de divergență lista de prețuri având prioritate.
  • Cartela eSIM Orange este valabilă 14 luni (12 luni perioada activă și 2 luni perioada inactivă), termen care poate fi prelungit prin reîncărcarea contului.
  • Oferta poate fi reactivată pe același număr Orange, de un număr nelimitat de ori, prin aplicația My Orange, din meniul „Activează opțiuni”.
  • Minutele și GB din ofertă, neutilizate pe parcursul perioadei de valabilitate a acesteia (30 zile), se anulează, fără vreo compensare.
  • Minutele naționale pot fi utilizate pentru apeluri spre numere din Republica Moldova (cod de țară +373), cu excepția apelurilor spre rețele din regiunea Transnistreană sau numere cu tarif special (premium), precum și a apelurilor efectuate în roaming. Minutele naționale incluse în ofertă pot fi utilizate și pentru expedierea de SMS naționale: 1 minut național = 1 SMS național.
  • 50 GB pot fi utilizați numai în Republica Moldova.
  • 1 GB în Roaming Europa poate fi utilizat în țările: Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru (excluzând Cipru de Nord), Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ucraina, Ungaria, cu excepția rețelelor maritime și aeriene.
  • Clientul va utiliza oferta Orange Diaspora cu bună credință, numai pentru uzul propriu și nu o va folosi în scopul prestării, cu sau fără plată, de servicii către terți, inclusiv în scopul redirecționării traficului generat de terți. Clientul va evita folosirea cu rea voință sau abuzivă a ofertei, inclusiv (1) în scopul de a genera trafic cu ajutorul unor sisteme automate, (2) în scopul de a promova, direct sau indirect, produsele, serviciile sau imaginea oricărei persoane care desfășoară o activitate economică, religioasă, caritabilă sau politică, (3) în scopul de a hărțui terțe persoane, (4) în scop de speculație pentru a obține un folos necuvenit pentru sine sau pentru altul, (5) în scopul de a beneficia de servicii cu valoare adăugată (tombole, etc.) oferite într-o altă rețea publică de telefonie din Republica Moldova, (6) în scopul de a cauza prejudicii de orice natură Orange sau altor operatori, sau (7) în alte scopuri ce contravin legislației în vigoare.
  • În cazul în care clientul încalcă prevederile de mai sus, Orange are dreptul (1) să dezactiveze oferta, fără nicio compensare, (2) să refuze reactivarea ofertei, (3) să anuleze cartela eSIM, cu retragerea irevocabilă de la Client a numărului de telefon asociat cartelei respective, (4) să recupereze daunele cauzate de client.
FAQ

Cum știu dacă am un telefon cu eSIM?

PrePay cu eSIM poate fi instalat doar pe un telefon compatibil cu tehnologia eSIM. Pentru a afla dacă telefonul este eSIM compatibil, verifică specificările indicate de producător sau accesează meniul telefonului și convinge-te că opțiunea „Adaugă eSIM” este prezentă:

  • Pentru iOS: Configurări > Conexiune celulară > Adăugați un eSIM
  • Pentru Android: Setări > Conexiuni > Cartele SIM > Adăugare eSIM

Ce fac dacă am un Cont Orange, însă am uitat parola?

Dacă ai uitat parola de acces la Contul Orange, intră pe accesează https://sso.orange.md/#reset și urmează instrucțiunile.

Ce fac dacă în momentul plății apare vreo eroare?

După selectarea numărului, urmează să faci plata pentru cartela PrePay cu eSIM. Dacă din anumite motive plata nu trece, poți oricând reveni în My Orange ca să încerci din nou. Ca să-ți fie mai comod, vei avea afișată o notificare pe pagina principală din aplicație.

Cum instalez cartela eSIM în telefon?

Instalarea cartelei eSIM are loc în aplicația My Orange și urmează imediat după procesarea plății. Tot ce trebuie să faci este să pornești procesul de instalare eSIM din My Orange. Asigură-te că ai o conexiune stabilă la Internet și bateria încărcată la cel puțin 10%.

Ce fac dacă cartela eSIM nu se instalează cu succes?

Erorile pot apărea în 2 situații:

  • Dacă telefonul pierde conexiunea la Internet sau telefonul se deconectează, procesul de instalare eSIM se va opri imediat. Tot ce trebuie să faci e să intri repetat în My Orange și să reiei procesul de instalare eSIM.
  • Pot fi și cazuri, puțin probabile, când instalarea eSIM-ului va eșua din cauza soft-ului telefonului. În acest caz în aplicație va apărea o eroare care va informa că procesul de instalare a eșuat. Pentru asistență, va rugam sa apelați Serviciul Clienti la 777.

Cum selectez numărul pe care îl vreau activ, dacă am mai multe profiluri eSIM instalate în telefon?

Pentru a alege numărul de telefon (dintre cele instalate cu eSIM) pe care dorești să îl folosești, urmează pașii specifici sistemului de operare pe care îl folosești:

  • Pentru iOS: din meniul telefonului tău, alege Configurări > Conexiune celulară sau Date mobile > alege planul pe care vrei să-l folosești > Activați această linie
  • Pentru Android: din meniul telefonului tău, alege Setări > Conexiuni > Manager cartelă SIM > alege numărul pe care vrei să-l folosești

Notă. În funcție de telefonul cu Android pe care îl folosești, meniul poate să difere.

Poți schimba numărul activ oricând și de câte ori dorești.

Ce fac dacă vreau să utilizez numărul cu eSIM pe un alt telefon?

Pentru aceasta ai nevoie să generezi un nou eSIM. O poți face pe my.orange.md, accesând secțiunea eSIM și urmând toate instrucțiunile. Pentru a te loga pe my.orange.md, folosește Contul Orange pe care îl folosești la logarea în aplicația My Orange.

Pot să schimb cartela eSIM pe o cartelă SIM obișnuită, pe suport de plastic?

Dacă dorești să folosești un SIM de plastic, poți solicita o cartelă SIM în orice magazin Orange.