În calitate de operator de încredere, la Orange ne propunem să oferim zi de zi acces la o lume digitală responsabilă și durabilă și să aducem oamenii mai aproape de tehnologie.
Misiunea noastră pe termen îndelungat este să promovăm incluziunea digitală și să protejăm mediul – piloni care stau la baza planului strategic al Grupului Orange, Lead the Future.
Despre Responsabilitatea Socială
La Orange, suntem conștienți de impactul deciziilor și activităților noastre asupra societății. Zi de zi, avem grijă să implementăm o politică de responsabilitate socială care să contribuie la sănătatea, bunăstarea și dezvoltarea durabilă a societății, ținând cont de așteptările părților interesate: angajați, clienți, comunitate. Recunoaștem standardul ISO 26000 ca document de referință pentru implementarea comportamentului nostru social responsabil și aplicăm cele 7 subiecte cheie ale sale drept cadru pentru integrarea responsabilității sociale în valorile și practicile noastre:
Ne gestionăm afacerea responsabil, transparent, etic, în conformitate cu legea și normele internaționale și ținând cont de prioritățile părților interesate.
Respectăm legea și exersăm responsabilitatea și corectitudinea în relațiile cu părțile implicate: angajați, clienți, autorități, parteneri, clienți, furnizori.
Tratăm oamenii cu respect, depunem eforturi pentru a ajuta persoanele din grupuri vulnerabile și facem tehnologia digitală mai accesibilă pentru fiecare
Oferim angajaților noștri condiții de muncă juste, sigure și sănătoase, punem pe prim plan egalitatea profesională și ne angajăm în dialog permanent pentru a le soluționa preocupările.
Oferim produse și servicii sigure și de calitate, informații corecte și transparente și promovăm consumul durabil.
Minimizăm și îmbunătățim impactul afacerii noastre asupra mediului prin proiecte de eficiență energetică și economie circulară.
Susținem comunitatea și ne implicăm în dezvoltarea și bunăstarea acesteia, atât prin acces la produse și servicii de calitate, cât și prin proiecte sociale.