Dacă viteza internet de pe modem este joasă, întreprinde următoarele:
-
Restartează modemul de pe butonul On/Off sau de la priză.
-
Asigură-te că toate cablurile sunt întregi, nedeteriorate, nu sunt prinse între mobilier (uşă, dulap etc) şi sunt înşurubate bine la splitter şi la modem.
-
Verifică dacă viteza de acces la internet este joasă pe toate dispozitivele din locuinţă sau doar pe unul singur. Pentru a verifica viteza accesează www.speedtest.net sau https://www.nperf.com
-
Dacă viteza este joasă doar pe un singur dispozitiv, înseamnă că ea este limitată de dispozitivul dat. Cauzele limitării pot fi:
-
Memoria dispozitivului este plină etc.
-
Utilizezi conexiunea prin VPN. În acest caz vezi articolul: Ce fac dacă viteza internet prin VPN este joasă?
-
Browser-ul internet. Verifică deschiderea paginilor cu un alt browser, pentru a verifica dacă viteza nu este limitată de browser-ul actual. Dacă internetul funcţioneză mai rapid cu un alt browser, şterge Cache şi Cookies din setările browser-ului actual.
-
-
Dacă viteza este joasă pe toate dispozitivele din casă, verifică pe pagina www.orange.md dacă astăzi se desfășoară lucrări programate, în rețeaua serviciilor Orange. Dacă în această zi nu sunt lucrări şi acţiunile de mai sus nu sunt de ajutor, apelează-ne la Serviciul Suport Clienți.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-si-tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.