Abonament
Informaţie utilă
Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM Mărimile și formatul cartelei SIM Orange Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar Cum aflu numărul de telefon de pe cartela SIM Numere și coduri scurte Ce drepturi am dacă utilizez un număr cu abonament lunar, scris pe numele altei persoane Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon pe altul Ce sunt punctele de fidelitate și cum le primesc Cum verific cantitatea punctelor de fidelitate Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate Portarea numărului Noțiuni despre utilizarea eSIM Cum activez și restabilesc cartela eSIM
35876
39371
56531
562645
352738
4791
97739
20393
46044
122690
17743
13054
30889
1700
Opţiuni şi servicii
Cum pot schimba abonamentul lunar Opţiunea 3 Numere Favorite Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o Opțiuni pentru numerele cu abonament lunar și căile de activare Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă” Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe alta Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu Pot să schimb numărul de telefon Orange Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina Ce primesc cu Orange Family Cum activez Oferta Family Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family
66583
99458
33868
33023
30799
23175
104037
25351
32980
15667
23331
14832
31446
8960
34603
Factura şi plăţi
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange Dacă am greșit numărul de telefon la achitare Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu Ce informații se conțin în factura lunară Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail Cum obțin lista cu numerele telefonate având abonament lunar Cum schimb adresa la care primesc factura lunară Dacă nu am primit factura lunară Cum verific starea contului când sunt în Roaming Cum reîncarc contul Orange când sunt în afara țării Posibile cauze de deconectare a numărului cu abonament lunar Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este anulat Comision la achitarea serviciilor Orange Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
229008
21363
108664
22560
20997
56424
17750
17504
15080
12069
39965
30146
18172
23466
26707
18215
19478
Semnătura mobilă
Ce este Semnătura mobilă Cum activez, reactivez sau prelungesc semnătura mobilă Tarife pentru utilizarea serviciului semnătura mobilă Cum să mă asigur că semnătura mobilă nu îmi este fraudată Codul PIN al semnăturii mobile Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat Ce statute poate avea serviciul semnăturii mobile
3510
6457
2812
2686
3551
2431
20014
2948
My Orange abonament
Cum creez sau șterg contul My Orange Cum mă loghez pe my.orange.md cu numărul abonament Ce pot face pe pagina my.orange.md Cum găsesc codurile PIN, PUK pe pagina my.orange.md Cum schimb numărul de telefon în aplicația My Orange, de pe SIM1 pe SIM2 Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova
15529
56162
28243
12058
9403
7381
Utilizarea dispozitivelor
Ce preț au dispozitivele Orange Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie Ce dispozitive repară compania Orange Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate Ce este expertiza independentă Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul procurat pe garanție Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație Ce oferă Certificatul de Garanţie Cât timp durează repararea dispozitivului Cum verific dacă certificatul de garanţie este încă valabil Dacă pierd certificatul de garanţie al dispozitivului Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil Ce tip de asigurare telefon pot să aleg Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat Care sunt condițiile de deblocare a dispozitivelor Orange Cum solicit deblocarea telefonului procurat la Orange Unde stochez informaţia
6667
28707
24267
29281
25793
25507
24168
24252
27960
23643
24876
22837
6500
6389
6883
6942
8039
19681
Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici