12.02.2008 toate

Astazi, 12 februarie, in cadrul unei conferinte de presa Orange Moldova a facut publice rezultatele activitatii pentru anul 2007 si a prezentat oferta de primavara "E bine cand suntem impreuna".

Anul 2007 a fost un an de o importanta majora in istoria companiei. Dupa o activitate de opt ani de zile, gratie performantelor obtinute, compania Voxtel a devenit Orange.

Trecerea sub umbrela unui brand international a permis descoperirea unui univers nou al serviciilor de telefonie mobila – continut, divertisment, servicii pentru fiecare zi si afaceri. Astfel, aparitia brandului Orange a contribuit esential la dezvoltarea pietei de telecomunicatii din Moldova.

Misiunea companiei Orange in Moldova este de a extinde permanent utilizarea serviciilor de telefonie mobila, astfel incat acestea sa fie accesibile pentru toti. Un alt obiectiv este asigurarea unei comunicari mai bogate si mai intense in baza celor mai interesante si captivante inovatii.

Aceasta misiune este realizata de catre Orange in cadrul regulilor de piata si intr-un mod profitabil.

Acoperire Orange oriunde

Anul 2007 a fost semnificativ prin fortificarea esentiala a ariei de acoperire. Numarul statiilor noi amplasate pe tot teritoriul republicii a depasit asteptarile.

  • Volumul total al investitiilor a constituit 657 milioane lei, sau de doua ori mai mult decat in 2006
  • Au fost instalate 136 de statii noi pentru a imbunatati extinderea, densificarea, securizarea si modernizarea retelelor
  • A fost instalata o centrala noua
  • Acoperirea EDGE este de 100%, ceea ce asigura accesul populatiei din orice regiune la TV Mobil, Internet accelerat cu pana la 236Kb/s
Acum Orange acopera 97% din teritoriu si 98% din populatie.

Penetrarea pietei s-a accelerat

Diversificarea serviciilor, extinderea ariei de acoperire, abordarea individuala a necesitatilor diferitor grupuri de clienti a favorizat majorarea numarului membrilor familiei Orange. Astfel, penetrarea pietei telefoniei mobile in 2007 a depasit 50%.

Acum Orange ofera servicii la peste 80% din noii utilizatori GSM din Moldova.

  • Astazi fiecare al treilea locuitor al Moldovei este client Orange
  • 400 de mii de persoane au ales Orange in 2007, sau cu 45% mai mult decat in 2006
  • Pe parcursul campaniei de iarna 2007-2008, 190 de mii de persoane au ales Orange
  • Acum familia Orange numara circa 1 milion 270 de mii de clienti
Univers mai bogat de comunicare

In anul 2007 Orange a oferit clientilor oferte mai adaptate necesitatilor de comunicare ale fiecaruia. Astfel, de exemplu, noile pachete PrePay Juno sau Abonament Intensiv si-au gasit zeci de mii utilizatori imediat dupa lansare. Iar Revolutia Multimedia a facut furori.

    S-au bucurat de succes si celelalte oferte:
  • PrePay de 2 ori mai ieftin
  • PrePay Juno
  • Abonament Intensiv
  • Abonament Clasic cu 20 minute incluse
  • Oferta Pro pentru businessul mic
  • Programul de Premii reinnoit
  • Numar Magic
  • Numar favorit reinnoit
  • Duminici Nelimitate
    Revolutia Multimedia:
  • Internet mobil EDGE
  • Business Everywhere
  • Multimedia bundles
  • Orange world
  • TV Mobil
  • Orange Blog
  • MMS/SMS weekend
  • Access la play.md
  • SMS donatii SIDA
Comunicarea mobila a explodat

Datele statistice pentru 2007 ce tin de traficul de voce, utilizarea SMS si MMS sunt convingatoare si demonstreaza ca clientii sunt foarte receptivi la inovatii. Ei sunt mereu tentati sa incerce toate formele de comunicare pe care le ofera Orange.

Asadar, in 2007 comparativ cu 2006:
    Traficul de voce s-a dublat:
  • Traficul de voce s-a majorat cu 98%
  • Comunicarea lunara s-a majorat pentru Abonament si s-a dublat pentru PrePay
  • De asemenea s-a dublat si traficul international
    Bum SMS si MMS
  • Fluxul mesajelor SMS a crescut cu 141%
  • Fluxul mesajelor MMS a crescut cu 373%
    Explozie multimedia
  • Numarul utilizatorilor Internet Mobil s-a triplat
  • Traficul IMO s-a majorat de patru ori
Orange - actorul principal de pe piata de telecomunicatii din Moldova

Toate cele mentionate mai sus, au permis inregistrarea unor rezultate financiare excelente, majorarea fluxului de investitii, majorarea bugetului pentru sponsorizari.

  • Asadar, suma veniturilor in 2007 a constituit 1.7 miliarde lei sau cu 28% mai mult decat in 2006
  • Cota veniturilor companiei conform datelor ANRTI este de 70,59%
  • In bugetul de stat au fost achitate impozite si alte plati in suma de 310 mln lei, inclusiv TVA in valoare de 161 mln lei
  • 6 mln lei au fost alocati pentru sustinerea actiunilor de sponsorizare (evenimente culturale, actiuni de binefacere, donatii, RSC)

E bine cand suntem impreuna

In ajunul Zilei Indragostitilor si a sarbatorilor de primavara Orange lanseaza campania "E bine cand suntem impreuna".

Aceasta campanie faciliteaza comunicarea intre diferite grupuri de persoane care au interese comune. Ea ofera mai multa comunicare membrilor familiei, cercului de prieteni, colegilor sau indragostitilor.

De avantajele acestei campanii vor beneficia toti clientii existenti, cat si cei care vor dori sa adere la familia Orange.

Clientii PrePay

Serviciul permanent "Numere preferate" ofera posibilitatea de a comunica liber cu familia si cu cei dragi.

  • De acest serviciu poate beneficia fiecare utilizator existent PrePay sau oricare utilizator nou
  • Serviciul prevede comunicarea la un tarif redus de doar $0.07 cu 3 Numere Preferate Orange
  • Mesajele expediate spre Numerele Preferate costa doar $0.04
  • Activarea serviciului este simpla si gratuita
  • 3 numere reprezinta mai mult de jumatate din convorbirile totale ale unui utilizator
Pentru a deveni client Abonament
    Optiunea permanenta "Club" permite clientilor Abonament existenti si celor noi sa savureze comunicarea cu familia, prietenii si colegii la pret redus:
  • Noua optiune Club de la Orange ofera tarife speciale pentru a comunica cu toti membrii Club, care au activat aceasta optiune
  • Clientii Abonament Clasic comunica in Club cu 5 centi pe minut
  • Clientii Abonament Intensiv comunica cu 50 de bani pe minut
  • Accesul in Club este simplu si costa doar $2
  • Optiunea este valabila pentru toti clientii Abonament, persoane fizice

Din 19 februarie clientii Abonament pot invita prietenii si pe cei apropiati in Club. Pentru aceasta este necesar de a expedia numarul persoanei invitate la numarul scurt 2582 si aceasta va primi un SMS care contine invitatia de a intra in Club.

Iar din 25 februarie activarea optiunii va fi posibila in mod individual prin apel la 100 sau formand
*100#

    Promotia "Duminici Nelimitate" gratuite la conectare pentru clientii noi Abonament
  • Clientii noi care vor alege Orange Abonament, cu exceptia Orange Abonament 40 de lei, si cei care se vor transfera de la PrePay la Abonament Clasic sau Intensiv pana la 31 martie, vor vorbi nelimitat duminica cu toti clientii Orange
  • Dupa trei luni optiunea Duminici Nelimitate va fi valabila pentru o plata lunara de $7
  • Utilizatorii existenti vor putea procura optiunea pentru $7 lunar incepand cu 12 februarie
Pentru a beneficia de avantajele Abonament
    Orange Abonament pentru 40 de lei lunar
  • Din 12 februarie Orange Abonament a devenit mai accesibil
  • Clientii noi si cei care se transfera de la PrePay beneficiaza de toate avantajele Orange Abonament pentru doar 40 lei lunar
  • Tariful pentru apelurile in retea este de 1.6 lei pe minut, iar in afara retelei de 2.60 lei
  • Plus la aceasta 20 de SMS gratuite, lunar, spre numerele Orange
    De asemenea, clientii beneficiaza de toate avantajele oferite de Orange Abonament:
  • Totul este inclus, deoarece creditul de 40 de lei poate fi utilizat pentru apelurile nationale, internationale, convorbiri in Roaming, mesaje scrise SMS, MMS, IMO
  • Optiunile Club, Numar Favorit, DUO, etc.
  • Dupa 6 luni de Abonament fiecare client primeste cadou minute suplimentare si minute aniversare in ziua de nastere
Revolutia multimedia continua
  • SMS Makler
  • Comunitatea Blog se extinde cu mai mult de 5000 de bloguri pe www.orangeblog.md
  • De sarbatoarea Sfantului Valentin la dispozitia clientilor sunt sute de mesaje de dragoste originale. Pentru a primi un astfel de mesaj trebuie expediat cuvantul “love1” pentru limba romana si “love2” pentru limba rusa la 069
  • 9 posturi TV